فیلم باز

  • ۰
  • ۰

سم ورتینگتون بازیگر 46 ساله استرالیایی در فیلم Avatar: The Last Airbender نقش سالی را بازی می کند. در سال 2002 در فیلم «جنگ قلب» به کارگردانی «گریگوری هابیت» و نویسندگی «بیلی ری» و «تری جورج» بازی کرد. او در این فیلم با بروس ویلیس، کالین فارل، ترنس هاوارد، کول هاوزر و مارسل یورش همبازی شد.
اعمال کثیف فیلم دیگری به کارگردانی دیوید کیسر با بازی سم ورثینگتون با بازی برایان براون، جان گودمن و سام نیل محصول 2002 است. او همچنین در سال 2004 در فیلم کم‌هزینه درام پشتک به کارگردانی کیث شورتلند ظاهر شد. ابی کورنیش و اریک تامسون همبازی های او در این فیلم بودند.
«دعاهای شکارچی» به کارگردانی «جاناتان موتسو»، «خشم تایتان ها» به کارگردانی «جاناتان لیبسمن» و «برخورد تایتان ها» به کارگردانی «لوئیس لتریا» از دیگر بازی های سینمایی او هستند.

داستان آواتار اواسط قرن بیست و دوم را به تصویر می کشد، جایی که منابع انرژی زمین تمام شده است و گروهی از پرسنل نظامی و دانشمندان سعی می کنند از منابع انرژی پاندورا در ستاره آلفا قنطورس برای نجات زمین استفاده کنند، حتی اگر به این معنی باشد. این در حالی است که به قیمت جان مردم پاندورا، فداکاری یک سرباز بازنشسته به نام جیک سالی باعث مشکلاتی در مسیر آنها می شود.

 

خلاصه داستان فیلم بانشی‌های اینشیرین The Banshees of Inisherin

  • ۰۱/۱۰/۲۴
  • نیلوفر معصومی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی