فیلم باز

  • ۰
  • ۰

 

فیلم Extraction در سال ۲۰۲۰ از طریق نتفلیکس منتشر شد و به طور غیرمنتظره‌ای به موفقیتی جذاب و قابل توجه دست یافت. این فیلم که به طور کامل با اکشن پر ماجراجویی باری بود و سکانس‌های بدون بریدگی جذابیت خاص خود را برای علاقه‌مندان به ژانر اکشن به ارمغان آورد، توانست بدون هیچ تعجبی تأیید و قبول داشته شود که دنباله‌ای از آن تولید شود. حالا، پس از مدتی انتظار، فیلم Extraction 2 توسط نتفلیکس منتشر شده است و در این قسمت، تایلر ریک که در قسمت اول با دشواری به جان سالم درآمد، به عنوان یک مزدور بلک اوپس بازگشته است تا یک مأموریت مرگبار جدید را انجام دهد.

وظیفه او این است که یک خانواده زخمی و آسیب دیده را از زندانی در گرجستان، که توسط یک گروه گانگستری بی‌رحم و بسیار خطرناک اداره می‌شود، نجات دهد و در این بین، آن‌ها را ابتدا از زندان و سپس از این کشور خارج کند. طبق نمایش‌های فیلم، در این قسمت، بزرگ‌ترین سکانس‌های اکشن را خواهیم دید، اما علاوه بر این، فیلم Extraction 2 توانسته است موفقیت قسمت اول را تکرار کند و حتی به آن اضافه‌ای ارزشمند ببخشد. البته، پس از موفقیت یک فیلم و اعلام ساخت دنباله آن، بسیاری نگران هستند که سازندگان فقط با گسترش فرمول اصلی، یک اثر تکراری و کم‌ارزش را خلق کنند.

فیلم به شروع بازگشت تایلر ریک به زندگی خود آغاز می‌شود، و پس از یک مقدمه‌ای درباره آماده‌سازی این شخصیت و نمایش هدف جدید او، با معرفی شخصیت ادریس البا روبرو می‌شویم که ظاهراً در آینده مجموعه نقش مهمی خواهد داشت. با این حال، پس از آغاز نسبتاً آرام فیلم، به سرانجام شاهد شروع صحنه اکشن اصلی و بارز فیلم هستیم، که مدت ۲۱ دقیقه بیشترین توجه و پیچیدگی را در بر دارد و بارها به ما اطلاع داده شده بود. در نهایت، قرار است ببینیم چگونه این صحنه هیجان‌انگیز پیاده‌سازی شده و ما را درگیر خود کند.

فیلم Extraction 2 به‌طور کلی به انتظارات بیننده عمل می‌کند و به نمایش گذاشتن صحنه‌های اکشن پرهیجان تمرکز می‌کند که نسبت به قسمت اول، بیشتر از نظر وسعت و خشونت پیشرفت کرده است. همچنین، در این فیلم شاهد افنجارهای گسترده‌تری نیز هستیم. اگرچه در ابتدا وعده داده شده بود که یک صحنه با مدت زمان ۱۴ دقیقه را خواهیم دید، اما در واقع، ما شاهد یک صحنه بسیار طولانی و دیوانه‌وار هستیم. در قسمت اول، صحنه‌ای با مدت زمان تقریبی ۱۲ دقیقه داشتیم، اما در این باره، ما شاهد یک صحنه بسیار طولانی‌تری هستیم که به‌همراه خود ریسک بالایی در اجرای آن وجود دارد.

  • ۰۲/۰۴/۰۶
  • نیلوفر معصومی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی