فیلم باز

  • ۰
  • ۰

Banshees of Inisherin اولین نمایش جهانی خود را در هفتاد و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز در 5 سپتامبر 2022 داشت، جایی که فارل جایزه Volpi را برای بهترین بازیگر مرد و مک‌دونا جایزه Golden Osella را برای بهترین فیلمنامه دریافت کردند. این فیلم در ایرلند، بریتانیا و ایالات متحده در 21 اکتبر 2022 توسط سرچ لایت پیکچرز اکران شد. این فیلم به طور گسترده توسط منتقدان تحسین شد و فیلمنامه و کارگردانی مک دونا، موسیقی بورول و بازیگران را تحسین کردند. علاوه بر این، این فیلم به عنوان یکی از بهترین فیلم های سال 2022 توسط هیئت ملی بازبینی معرفی شد.

معرفی فیلم جدید و جذاب پیاز شیشه‌ای: یک چاقوکشی اسرارآمیز2022

در پایان جنگ داخلی ایرلند در سال 1923، در جزیره خیالی Inshreen ایرلندی، کولم دوهرتی، نوازنده فولک، ناگهان شروع به نادیده گرفتن دوست دیرینه و شریک نوشیدنی خود، Padraic Soileabhin می کند. پادریک، اگرچه دوست داشتنی و مورد پسند ساکنان جزیره است، اما برای کولم که می خواهد بقیه عمرش را صرف ساخت موسیقی و انجام کارهایی کند که از آنها یاد می شود، بسیار کسل کننده است. زندگی پادریک با از دست دادن یکی از معدود دوستانش بی ثبات می شود. پادریک به طور فزاینده ای نگران طرد شدن است.

  • ۰۱/۱۰/۱۳
  • نیلوفر معصومی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی